מומלצים לציבור הדתי
הצעות שעשויות לעניין אותך
בית ארז - אירוח יהודי
בית ארז - אירוח יהודי
כתר הרימון
כתר הרימון
פסגת עדי
פסגת עדי
אחוזת עדאל
אחוזת עדאל
צימר בית שפירא

בית שפירא בכפר שמאי - בגליל העליון וילת אירוח בייתית לנופש קסום

בין הכנרת לנחל עמוד, בלב שמורת טבע, בנוף פסטורלי נמצא בית נופש כפרי שומר שבת. באביב תמצאו פריחה נהדרת, בחורף אווירה אירופאית ובקיץ אוויר יבש  וצח.

המקום משרה אווירה נינוחה וביתית, הוא מותאם למשפחות או לקבוצת  המעוניינים לטייל באזור, לחגוג ימי הולדת, לחגוג מסיבת רווקות או סתם לצאת מהשגרה וליהנות.

כפר שמאי מהווה נקודת יציאה מצוינת למסלולי טיול באזור ולאטרקציות שונות. קברי צדיקים, צפת, נחל עמוד, יקבים, טיולי ג'יפים, חוות סוסים, ספא טיפולים ועוד.

אתם תהנו ממתחם פרטי ללא קירבה לאחרים.

הוילה מפנקת במיוחד ותהנו ממפרט עשיר:

  • 4 חדרי שינה.
  • 3 חדרי אמבטיה.
  • סלון- טלוויזיה, DVD, צעצועים וספרי קריאה.

מטבח גדול:

  • המטבח תוכנן לתת מענה למשפחה המעוניינת לבשל  ולאכול בצוותא
  • במטבח כיור חלבי ובשרי, מקרר גדול, כיריים ומיקרוגל.
  • אפשרות לקבל סירים וכלים כשרים.

בחצר:

  • מרפסת נוחה ובה משחק כדורגל שולחני.
  • חצר כפרית גדולה.
  • בריכת שכשוך לימות הקיץ.
  • פינת מנגל.
  • טרמפולינת ענק.
  • בית עץ לילדים.
  • נדנדה וערסלים.

בסביבה: גן שעשועים, מקווה, צרכנייה, יקב, ומוזיאון הכפר+

 

וילת "בית שפירא" מזמין אתכם לנופש מיוחד וקסום בניחוח צפתי.

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
שושנה / רחל
עיר: כפר שמאי
דירוג 5
מקום מושלם,יחס אדיב ואכפתי,, מלא שלוה וקסם, זה הצימר היחידי שהרגשנו בו בבית!! חסרון אחד וזה שממש היה קשה לנו לעזוב..
23/08/2017 18:19
דירוג 5
היינו 7 מבוגרים ו 3 ילדים קטנים, חגגנו אירוע משפחתי, שהינו שם 2 לילות והחוויה היה פשוט נהדרת, וילה נוחה, מאובזרת מאוד, לא היה חסר דבר, בעלות הוילה נחמדות ומאירות פנים, למרות הלוגיסטיקה השלמה של משפחה דתית שנוסעת לשבת להתארח היה לנו מאוד פשוט להרגיש בנוח ולא לדאוג לשום דבר, אפילו שעוני שבת קטנים לחדרים היו שם, כסאות אוכל לקטנים, מגיני שקעים לבטיחות ילדים, פשוט הכל!
פינות ישיבה מקסימות, אויר טוב, ובית כנסת קרוב!

ממליצה בחום!
18/07/2017 11:45
דירוג 5
מקום מיוחד שקט , מסודר ונעים ביותר מאווזר כראוי.
מאוד נהנו . הילדים בילו יפה בבריכה בכל השטח הכללי בדירה ובחצר(בית עץ. משחקים, טרמפולינה, ערסל ועוד..)
קרוב מאוד לצפת ומירון ואפשר לטייל בגליל במרחקים קצרים.

ממולץ ביותר
04/08/2016 8:14
דירוג 5
התארחנו כל המשפחה המורחבת בשבת האחרונה בעקבות החלאקה של הבן ברשבי, הגענו בצהרי שישי, השתכשכנו בבריכה הנקיה להפליא (ואפילו בלי ריחות כלור) נהננו מפינות ישיבה קסומות הפזורות ברחבי הגינה, ממטבח מאובזר ושולחן שמכיל את כולם!!! הייתה שבת ניפלאה ומגבשת, לא היה חסר כלום!
תודה רבה על האירוח הניפלא!
04/08/2016 8:13
דירוג 5
התארחנו כל המשפחה המורחבת בשבת האחרונה בעקבות החלאקה של הבן ברשבי, הגענו בצהרי שישי, השתכשכנו בבריכה הנקיה להפליא (ואפילו בלי ריחות כלור) נהננו מפינות ישיבה קסומות הפזורות ברחבי הגינה, ממטבח מאובזר ושולחן שמכיל את כולם!!! הייתה שבת ניפלאה ומגבשת, לא היה חסר כלום!
תודה רבה על האירוח הניפלא!
דירוג 5
"בית שפירא היה המקום המושלם עבור משפחתנו, מרווח מאוד, מואר, נעים, בצימר יש שילוב מיוחד של סגנון בניה כפרי עם מודרני מה שהופך אותו לכ"כ נוח ומיוחד.. המטבח גדול ומיועד לאירוח של משפחה. המקום מותאם גם לגדולים וגם לקטנים. הנוף, הבריכה, העיצוב המהמם של הבית. (וכמובן הטרמפולינה והנדנדות..!) תודה על האירוח!!

דירוג 5
התארחנו לשבת משפחתית בבית שפירא בהרכב של עשרה אנשים - מבוגרים, זוגות, ילדים, ונהנינו מכל רגע. כבר בטלפון הבנו שהגענו למקום אחר - הנעימות, החום, הדאגה לכל פרט ופרט, הנדיבות. הבית מקסים וחם - לא ג'קוזי עם צימר, אלא פשוט בית במובן הטוב והאמיתי של המילה. מאובזר בכל מה שצריך, ממגהץ ומייבש שיער ועד ספרי קריאה, משחקי שולחן וקופסה לילדים, ומטבח מצויד בכל - אבל ממש בכל מה שצריך, במיוחד למשפחה דתית שצריכה להתארגן לשבת. נרות שבת, ערכת הבדלה, מפה לבנה, כיסוי לחלה, מפות ניילון, נייר כסף וכמובן פלטה ומיחם. בית מקסים מקסים מקסים, מרווח, נוח, מזמין ומאיר פנים. וגם נקי להפליא. מטבח ענקי ענקי עם שולחן עץ יפהפה בעבודת יד שמכיל ברווחה לפחות 20 איש. במטבח עצמו ספה וכורסאות וחלון זכוכית בגג אל השמיים, כך שבמשך היום יש אור יום ושמיים שנשקפים מהתקרה וזה פשוט נפלא. ארבעה חדרי שינה מרווחים ונפרדים, סלון נעים ומשפחתי. החצר כיפית לילדים ולמבוגרים - טרמפולינה ענקית, שולחן כדורגל, בית על העץ, בריכה, נדנדה, פינת ישיבה חמודה, נדנדה, מדשאה, עצי פרי. שושי ורחל המקסימות דאגו לנו לכל פרט ופרט בנעימות ובשמחה, מעכשיו זה המקום עבורנו. מומלץ בחום רב ויותר מכך!
דירוג 5
היינו בצימר עם זוג חברים וילדינו הרבים בלי עין הרע. היה כיף, מפנק ונח. הילדים נהנו לשחק יחד ולצפות בסרטי טבע שהיו בצימר ואנחנו נהנינו מפרטיות ומהביחד. המטבח מאובזר היטב והופך את השהיה בצימר לנוחה וקלה. מומלץ בחום!!!
דירוג 5
זכינו להתארח בבית שפירא לא מזמן, ופשוט יש שם הכל, מא' ועד ת', והכל כ"כ איכותי!
בעלי הצימר מאד אדיבים ונוחים, כיף לפרנס אנשים כאלה.
ממולץ בחום! אין צורך לעשות סבב מחירים, חבל על הזמן...
דירוג 5
היינו בסוף השבוע האחרון וממש נהננו! הצימר נקי, מסודר, מרווח מאוד ומאובזר היטב. החצר מלאה באטרקציות- נדנדות, בריכה, ערסלים, פינות ישיבה מוצלות, טרמפולינה ועוד. הבן שלנו (בן שנתיים) כ"כ נהנה ולא רצה לחזור הביתה וכך גם אנחנו.. הרגשנו שהיינו יכולים להישאר עוד ועוד..
בע"ה נמשיך לבוא גם בשנים הבאות! מומלץ!!!
25/06/2013 20:01
דירוג 5
מקום כפרי ומיוחד!!
מומלץ ללכת עם כל המשפחה!!! זול ומשתלם!!
דירוג 5
התארחנו בבית שפירא בכפר שמאי, המקום מאובזר ומטופח, החצר מלאת אטרקציות לילדים, אווירה כפרית ומרגיעה. נהננו מכל רגע! מומלץ ביותר! נשוב כמובן גם בשנה הבאה..
הוסף המלצה
מכירים את צימר בית שפירא? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה