מומלצים לציבור הדתי
על הבמה עם שחר צדוק

מופע מצחיק ומרגש של שחר צדוק Msc פסיכותרפיסט וקאוצ'ר, שיש בו מחשבות על החיים בשילוב תיאטרון פלייבק ובשיתוף הקהל.


שחר צדוק מציע לארגונים ומוסדות חינוך מופעים ייחודיים בעלי ערך ומשמעות, פרי ניסיון רב בהנחיה וטיפול כמו גם מתוך ממצאים של מחקרים בני זמננו המצביעים על האתגרים החדשים בתרבות ה"אין קשב".


המופעים מוצעים לארגונים, מוסדות חינוך ולכל אדם המעוניין לשפר את איכות חייו על מנת לחוות שלווה פנימית, הגשמה עצמית ולקבל כלים משמעותיים לחיים טובים יותר.

המופעים כולם מועברים באופן חוויתי וייחודי  ע"י שחר צדוק Msc פסיכותרפיסט ומאמן, מרצה באוניברסיטת בר אילן מתמחה בפסיכולוגיה חיובית ותקשורת אפקטיבית בשילוב שחקני תיאטרון פלייבק.

ניתן להתאים את המופע לצרכי ואופי קהל היעד והארגון.

 

תכני המופעים 

 

מופע 1 - בוחרים לשנות ולהרגיש טוב: מסטרס לחיים שלווים

מופע חדש מצחיק ומרגש שיש בו מחשבות על החיים ותיאטרון פלייבק בשיתוף הקהל. כולנו חווים לחץ ולעיתים פחד, חרדה או כעס. בדרך כלל אנו מדחיקים רגשות אלה, מה שמגביר רגשות שליליים ולהם השלכות פיזיולוגיות המשפיעות על הבריאות שלנו.

מחקרים עדכניים מצביעים על כך שהתרופות הנמכרות ביותר בעידן הזה הם תרופות נוגדות דיכאון וחרדה.

מופע זה מגיש בפניכם שיקוף של "תרבות הסטרס" ויעסוק בהבנה של המציאות תוך הקניית כלים לשינוי והעצמת השמחה, האושר והשלווה בחיינו.  

 

מופע 2 - דייטים זוגיות ומה שבינהם

מופע חדש מצחיק ומרגש שיש בו מחשבות על החיים ותיאטרון פלייבק בשיתוף הקהל.

חיינו מורכבים ממערכות יחסים שונות ומגוונות: בן/בת זוג, הילדים, התלמידים, החברים, העמיתים לעבודה וכדומה ולהם קשר ישיר להתפתחות האישית שלנו.המדע החדש על התקשורת הרגשית מצביע כי תקשורת אפקטיבית מקדמת הצלחה  באופן משמעותי בכל תחומי החיים בכלל וביצירת זוגיות משמעותית בפרט.

מופע זה מתאים לצעירים, סטודנטים והורים צעירים המגיש בפניכם שיקוף תרבותי בהומור של "דייטים" וזוגיות בעידן החדש.המופע יעסוק בחסמי הצלחה שלנו בתקשורת הבינאישית הטבועים בתרבות "האין קשב" ובדרכי ההתמודדות עם אתגר הזוגיות מתוך הקשבה ואהבה.

 

מופע 3 - אין קשב יש דאגות

מסטרס וקצרים בתקשורת לאקלים מיטבי בתרבות ה"אין קשב"מופע חדש מצחיק ומרגש שיש בו מחשבות על החיים ותיאטרון פלייבק בשיתוף הקהל. בתרבות ה"אין קשב" אנו חווים קושי בהקשבה, בדחיית סיפוקים, גבולות וסף תסכול נמוך.

סימפטומים אלה מפרים את השלווה האישית, המשפחתית והשגרה הבית ספרית ומוטמעים כמאפייני תרבות הבאים לידי ביטוי בקושי בניהול עצמי, ביחסים בין אישיים, בלמידה, והתמודדות עם מצבי לחץ ותסכול. כך מופרת  השלווה האישית, המשפחתית והשגרה הבית ספרית.

המופע משקף את המציאות חסרת המנוח והקשב כמו כן את האתגרים הניצבים בפנינו כהורים, מחנכים ומורים בדור הקידמה והטכנולוגיה (דור ה- y ) תוך מתן כלים לתקשורת אפקטיבית, חינוך ערכי משמעותי וחינוך לסבלנות וקשב.המופע ינתן דגש על התמודדות בעלי קושי בקשב וריכוז וקשיי למידה.

 

מופע 4 - הורות זוגיות ומה שבינהם

מופע חדש מצחיק ומרגש שיש בו מחשבות על החיים ותיאטרון פלייבק בשיתוף הקהל.זוגיות והורות משמעותית הם אתגר!

מחקרים מראים כי תקשורת משמעותית בזוגיות ובהורות היא תקשורת בה אנו מביאים לידי ביטוי את האינטליגנציה הרגשית שלנו ולה יש השפעה רבה על חינוך ילדנו, איכות חיינו ובריאותנו.

אנו עדים למקרים רבים בהם זוגות לא מסתדרים ואף מתגרשים והורים רבים העומדים חסרי אונים אל מול ילדיהם. "בתרבות האין קשב" בה רוב היום אנו עסוקים בגירויים רבים כגון: טלפון סלולארי, אינטרנט, טלוויזיה ומחשבות בלתי נשלטות יש להם השפעה ישירה על קשיים בתחומי ההקשבה, אהבה , דחיית סיפוקים, היכולת להציב גבולות וסף תסכול נמוך.

מופע זה משקף בהומור את המציאות בה אנו חיים ומעלה מחשבות ותובנות על הקשבה, אהבה ודרכי התמודדות תוך פיתוח הורות וזוגיות משמעותית.    

 

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
שחר
הוסף המלצה
מכירים את על הבמה עם שחר צדוק? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה