מומלצים לציבור הדתי
אולפני הקלטות - סאונד דיזיין


 

ברוכים הבאים לסאונדיזיין - המקום בו אתם יכולים לתת את הטון הייחודי שלכם באווירה המקצועית והנעימה ביותר.

החזון שלנו הוא להפיק לכם את הסאונד המושלם!

אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיעה ההזדמנות להקליט באיכות של אולפן מקצועי!

כל העבודה שלנו מתבצעת בעזרת ציוד אנלוגי ודיגיטאלי משובח ברמה הכי איכותית שהטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לנו. בנוסף, אנו מובילים במפרט ארוך של הכלים הטובים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק.

 

כל אלה בשילוב של יחס חם, כלים ייחודיים, צוות מקצועי ומאגר הפלייבקים האיכותיים הכי גדול בארץ, מאפשרים לנו להביא אתכם אל התוצאה המושלמת.

איך עושים את זה? קירות האולפן מבודדים מהקירות החיצוניים של המבנה, מה שמאפשר בידוד מוחלט מהסביבה החיצונית. בנוסף, דלתות כפולות וזכוכית כפולה בזוית, מאפשרות שבירה נכונה של אות האודיו.לכל אלה מתווספים כלים איכותיים המצויים באולפן וביחד הם מייצרים את האטמוספרה המושלמת להקלטות איכותיות. 

 

מקצועיות: האולפן, שקיים במתכונתו הנוכחית מ2005, תוכנן ועוצב ע"י מומחים לאקוסטיקה ותאורה. זאת במטרה להביא לתוצאת סאונד איכותית ולהנעים את השהות באולפן. באולפן נגנו ומנגנים ממיטב כוכבי ואמני ישראל. ואנו עומדים בקו אחד עם האולפנים הגדולים והיקרים ביותר בארץ! שירי מיימון, שי גבסו, שרית חדד ובועז שרעבי הם רק תחילת הרשימה.

אוירה:בסאונדיזיין חשוב לנו לשמור על אוירה נעימה וחברית, אולי זו הסיבה המרכזית שמגיעים אלינו מהצפון והדרום הרחוק. אנו יודעים שבשביל להוציא מוסיקה טובה צריך בעיקר להנות ודואגים לשמור על האוירה המשפחתית והכיף

ומה עם חובבנים? פה אנו באמת מיוחדים! המחירים שלנו מתחרים גם באולפנים ברמה נמוכה מאיתנו. אין עוד אולפני הקלטות ברמה שלנו שמציעים מחירים כאלה, אנו מחזיקים במחירים הנמוכים ביותר להקלטות מתחילים, שיר מתנה, סינגל לרדיו וכו'. כל זאת עם מתן שרות ואיכות שמקבל אומן מהשורה הראשונה.

למה להקליט באולפן חובבני כשאפשר להקליט במקום מקצועי באותו מחיר?

 

בשורה התחתונה: אולפן איכותי, צוות מקצועי ומחירים שווים לכל נפש הם בסיס הקיום של סאונדיזיין.

אבל אל תסמכו רק על המילה שלנו, בואו להתרשם בעצמכם! אתם מוזמנים להשאיר טלפון ואימייל ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים:

* פרטיותך חשובה לנו, לא יעשה שימוש בנתונים מעבר להתקשרות.

 

לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן להתקשר לטל: 0522-788500.

נתראה באולפן…

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
ליאור מנור
עיר: פתח תקוה
הוסף המלצה
מכירים את אולפני הקלטות - סאונד דיזיין? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה