מומלצים לציבור הדתי
b.a במתנות

מחפש מתנה שתעשיר את האירוע ותשאיר לאורחים מזכרת נעימה? רוצה לשלוח מתנות לקידום מכירות אל לקוחות בית העסק? הגעת אל המקום הנכון! BA במתנות מתמחים בייבוא ובשיווק של מתנות לכל סוג של אירוע, החל במתנות לחתונה וכלה במתנות לקידום מכירות, ומה שבטוח הוא שאצלנו כל סוגי המתנות – הן מתנות בלתי נשכחות

ניתן להשיג מתנות לכל אירוע: 

המודעות לחשיבות של חלוקת מתנות לאורחים לאחר ובמהלך האירוע כמזכרת מהאירוע הולכת ומקבלת תאוצה בשנים האחרונות. אנו ב BA במתנות, שמנו לעצמנו כיעד לספק לחוגגים מגוון עשיר של מתנות לחתונה, מתנות לבר מצווה, מתנות לברית או בריתה, מתנות למסיבת רווקות או מתנות לקידום מכירות, כאשר לכל מתנה אופי משלה וייחודיות, מתנות מקוריות שישאירו מהאירוע טעם מתוק.

 

אז אם אתם מחפשים את הדרך להשאיר לאורחים טעם של עוד מהאירוע, מזכרת מתוקה שתהפוך את האירוע לאירוע בלתי נשכח – הגעתם אל המקום הנכון! אצלנו ב BAבמתנות תמצאו את המגוון הרחב ביותר של מתנות לאירועים, ומובטח שתמצאו באתר את המתנה אותה אתם מחפשים!

 

מתנות לחתונה, מתנות לבר מצווה, מתנות לברית או מתנות לחינה?

 

שמי בת-חן ואת דרכי התחלתי מיום בו קיבלתי הצעת נישואין. הרגע שבו מקבלים את "o.k" להתחיל להכין את האירוע עליו חלמת, וכמו כל כלה עתידית, התחלתי במרוץ להפקת האירוע- שמלה, איפור, שיער, הזמנות...והרשימה עוד ארוכה. 

אך מעבר לכל זה, חיפשתי משהו אחר, משהו ייחודי שלא רואים בכל אירוע וישאיר זיכרון נעים ומתוק לאורחים.

אני מזמינה אתכם להוסיף נגיעה ייחודית לאירוע שלכם!

 

מזל טוב!

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
בת חן קראוס
הוסף המלצה
מכירים את b.a במתנות? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה