מומלצים לציבור הדתי
ציור קריקטורות וגרפיטי באירועים - ענבל שריד

ענבל שריד, ציירת קריקטורות מקצועית, בעלת נסיון רב בתחום האיור. עד גיל 27 הספיקה לאייר 26 ספרי ילדים, הבולטים שבהם הם שלוש קלאסיקות מאת לוין קיפניס – "נרקיס מלך הביצה", "שלושת הפרפרים" ו"אריה גיבור ועכבר בן-חור".

קריקטורות וגרפיטי הן אטרקציות המתאימות לכל סוג של אירוע – החל מברית\ה, בר\בת-מצווה, חתונות, אירוע חברה וגיבוש עובדים, ימי הולדת בגילאים שונים וכמובן מתנות סוף שנה לגני ילדים, בתי ספר ועוד...

ישנן מבחר אטרקציות לבחירה - קריקטורות על נייר, קאפה או חולצה, גרפיטי על חולצות וכובעים, וקיר גרפיטי LIVE!

בכל אחת מהאפשרויות מגיע לכם פוסטר מתנה על קאפה ענקית בגודל 50\70ס"מ, לחתן\כלת המצווה, לזוג המאושר, להורים ולרך הנולד וכו'...

באירועי הקריקטורות משך ציור נע בין 3-4 דקות לכל אחד, כך שבאירוע של 4 שעות ניתן יהיה להספיק בין 40-50 אורחים. תמיד יהיו מי שינקבו במספרים גבוהים כמו 60, 70 ואף יותר, אך מבחינתי זה ההספק המקסימלי שבו אוכל להקפיד על איכות ודמיון הציורים המוגשות לאורחים שלכם.

 

קריקטורות על נייר:

ניירות בגודל A3, ובעובי 170גרם, משך ציור בין 3-4 דקות בצבע או שחור-לבן לבחירה. הציורים מוגשים בניילונית צילופן לשמירה על המתנה ועל כל ציור מודבקת מדבקה למזכרת מהאירוע עם נוסח קצר לבחירתכם, כמו למשל "מזכרת מבת-המצווה של שירה 15.9.14"

 

קריקטורות על קאפות:

קאפות בגודל 30\40ס"מ ובעובי חצי ס"מ, משך ציור בין 3-4 דקות בצבע בלבד, בין 40-50 ציורים באירוע של 4 שעות. בגב כל קאפה מודבק מתלה לתלייה נוחה על הקיר ועל כל ציור מודבקת מדבקה למזכרת מהאירוע עם נוסח קצר כמו למשל "מזכרת ממסיבת הבריתה של ליאן "14.7.14"

 

קריקטורות על חולצות:

ציור על חולצות בטכניקת איירבראש ושימוש בצבעי טקסטיל עמידים בכביסה!

משך ציור כל חולצה 3-4 דקות בצבעוניות מלאה, אפשר לבחור גם בשחור לבן על מנת להגדיל את כמות המצטיירים. באמתחתי מזוודה מלאה בחולצות בכל המידות, מהקטנים עד הגדולים.

 

גרפיטי על חולצות או כובעים:

כיתוב שמות האורחים על כובע או חולצה, בטכניקת איירבראש ושימוש בצבעי טקסטיל עמידים בכביסה! 2-3 דקות לחולצה או כובע והספק גבוה של 60-70 חולצות לצייר (ניתן להזמין שניים) ועד 100 כובעים לצייר, כך שהאטרקציה מתאימה לאירועים מרובי ילדים.

חולצות במגוון מידות לקטנים וגדולים, או כובעי רשת איכותיים במבחר של צבעים יפים.

 

קיר גרפיטי LIVE:

קיר ענק בגודל מקסימלי של 2.20 גובה על 2.50 אורך, ועל הקיר יצוייר מה שתרצו! גרפיטי מרהיב של שם בר\בת-המצווה, החתן והכלה וכו', ציור קריקטורה של בעלי השמחה, הלוגו של החברה לאירוע עסקי ועוד...

 

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
054-4571346
ענבל / דודי
עיר: נתניה
כתובת: מול עמנואל 2/2
הוסף המלצה
מכירים את ציור קריקטורות וגרפיטי באירועים - ענבל שריד? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה