מומלצים לציבור הדתי
פוטומאסטר

 

פוטו מאסטר הינה חברת סטארט-אפ טכנולוגית צעירה ופורצת גבולות אשר אחראית על תכנון ופיתוח האטרקציות הדיגיטליות החדשניות והמקוריות ביותר בעולם.

 

"פוטומסטר" מפיקה המון אירועים מדיי שבוע בניהם:

  • אירועי חברות
  • בר מצוות
  • בת מצוות
  • חתונות
  • השקות מוצר
  • אירועיים עסקיים
  • תערוכות, ועוד  

בפוטומאסטר תגלו אטרקציות מיוחדות לאירוע שלא הכרתם. המציאות עולה על כל דמיון!

 

חלק המאטרקציות שלנו:

אייר גרפיטי

במהלך האירוע צוות פוטומאסטר מצלם את האורחים ותמונתם מוקרנת על מסך מיידית, באמצעות ספריי צבע דיגיטלי האורחים כותבים, מציירים ומוסיפים אביזרים משעשעים מהמגוון הגדול שאנחנו מציעים כגון:כובעים,שפמים, משקפיים ועוד....

התמונות מודפסות במקום בגודל 10X15 ס"מ ובגבם מודבק מגנט. בתום האירוע בעלי השמחה מקבלים את כל התמונות באופן דיגיטלי לצורך שיתוף ברשתות החברתיות!

 

גרין בוקס

אנו נקים לכבודכם סטודיו נייד בצמוד לרחבת הריקודים, האורחים מצטלמים על גבי מסך ירוק עם אביזרים שניתן לבחור מארגז הפרופס שלנו. לאחר הצילום האורחים בוחרים לעצמם רקע ממבחר הרקעיםהמפתיעים ומקבלים תמונה בגודל 10X15 ס"מ מייד בתום הצילום! רוצים להיות מיוחדים? הוסיפו רקעים משם עצמכם עם גרפיקה ייחודית לאירוע!

 

קיר אינסטגרם

שגעון האינסטגרם מגיע גם לעולם האירועים, במהלך האירוע כל האורים יוכלו לצלם תמונות ולתייג אותם באמצעות "האשטג" שיוקם לכבוד האירוע! כל התמונות ירוצו על גבי מסך במצגת מגניבה- לא מספיק? תוכלו להדפיס את כל התמונות במקום עם הלייקם והתגובות לתמונה שלכם! מדהים כמה שזה פשוט-כולם צלמים!

 

אירוע טוב, הוא אירוע שהאורחים עוזבים אותו עם חיוך על הפנים! האטרקציות שלנו יודעות לייצר את החוויה הזאת לאורחים שלכם!

 

 

 

 

 

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
03-7621550
צבי טובול
עיר: רחובות
כתובת: הרצל 201, רחובות
03/08/2014 11:33
דירוג 5
I wanted to personally thank you for helping to make Mika's Bat Mitzvah a success.She was over the top happy! Have a great week, and I look forward to working with you again in the future.
דירוג 5
אתם פשוט הדבר הכי מקסים מקצועי ומיוחד שפגשנו. תענוג!!!! זאת רק ההתחלה . נשיקות
הוסף המלצה
מכירים את פוטומאסטר? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה
רחובות