מומלצים לציבור הדתי
הצעות שעשויות לעניין אותך
כתר הרימון
כתר הרימון
בית ארז - אירוח יהודי
בית ארז - אירוח יהודי
אחוזה במרום
אחוזת בוטיק יוקרתית הבנויה על צלע הר ומשקיפה למושבה הציורית ראש פינה לכנרת והרי הגולן בהרמוניה עם נוף גלילי אין סופי. אחוזת הבוטיק – אחוזה "במרום".
 
הלב מתרגש מעוצמת הנוף הפתוח האוויר הצפתי הצלול והייחודי הנשקף מסוויטות האחוזה היוקרתיות והמפנקות , מהבריכה הציורית והייחודית, מקורה ומחוממת ניחוח הקפה הטרי והמאפים שנאפים במקום במיוחד בשבילכם ממלאים את האוויר ומעצימים את החוויה הבלתי נשכחת וזאת בהבטחה.
 
הבריכה הייחודית בה הינכם צופים הינה רבע אולימיפית, מקורה ומחוממת פנים וחוץ. 
במתחם הבריכה סאונה מקצועית יבשה וג'קוזי גדול בן 8 מקומות.
באחוזה במרום על מנת לתת מענה לקהל הדתי חרדי מקפידים על שעות בריכה מופרדות בכדי לשמור על צניעותכם. 

אחוזה במרום הוקמה מתוך מחשבה ורצון לתת מענה לקהל הדתי חרדי ולכן הושקעה מחשבה בכל פרט ופרט במטרה לאפשר לקהל הדתי חרדי להנות מאירוח מוקפד החל ממיטות יהודיות רחבות ונוחות במיוחד – מזרנים מתוצרת הולנדיה, בריכה מופרדת וארוחות בכשרות מהודרת.
כמו כן ניתן לקבל במקום ייעוץ והכוונה למסלולים המתאימים למגזר הדתי – חרדי.

ההקפדה על כל פרט ופרט, האהבה לתת את המרב והמיטב שופעת ניכרת ויוצרת תחושת שלמות ורוגע המקרינה על כל הבאים בשערי האחוזה. אחוזה במרום ממוקמת על צלע ההר ומציגה מיזוג מרהיב של סגנון איכותי מקורי וייחודי יחד עם אדריכלות יוקרתית עכשווית וכמובן על איכות ויוקרה לא התפשרנו.המקום מותאם לזוגות עם חברים  או עם כל המשפחה המורחבת, האירוח באחוזה במרום מבטיחים חוויה בלתי נשכחת של שלוות הנפש,רוח ונשמה.הארוח באחוזה על בסיס B&B למעט הוילה היוקרית.
פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
04-6884176
עיר: צפת
הוסף המלצה
מכירים את אחוזה במרום? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה