מומלצים לציבור הדתי
נופש ברגע חופשות חו"ל לציבור הדתי מסורתי

רוצים לראות עולם אבל "אין לכם כוח להתעסק עם הארגון והלוגיסטיקה?"

מרגישים שאתם חייבים, פשוט חייבים לבקר במקומות מסוימים בעולם, אך זקוקים להדרכה?

ומה עם טיול לרגל אירוע חגיגי?

"נופש ברגע" מזמינים אתכם ליהנות ממגוון של טיולים מאורגנים בחו"ל, בהתאם לדרישת שלכם, למטרת הטיול, לציפיות שלכם ולתקציב העומד לרשותכם. אנו יודעים כי מה שהופך טיולים מאורגנים לטיולים מאורגנים מוצלחים הוא הלוגיסטיקה וההיערכות המוקדמת, הארגון הנכון והמושכל, ותאום הציפיות. אנו ב"נופש ברגע" מודעים גם לחשיבותם של הפרטים הקטנים וליתרונות של היכולת לנצל נכון את הזמן העומד לרשותכם ואת ההעדפות האישיות שלכם. כאשר נוסעים לחו"ל, מעוניינים ליהנות מכל רגע ולא לבזבז זמן יקר. בשביל זה אנחנו כאן. בשביל להפיק עבורכם טיול מהנה ,חוויתי ובעל אתגר למשתתפים.

טיולים מאורגנים בכל רחבי העולם:

אנו מארגנים עבורכם טיולים בכל רחבי העולם, ובפרט באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה והמזרח הרחוק, לרבות מדריכי טיולים מוסמכים לפי דרישה, כניסה לאטרקציות, הסעות ובתי מלון העונים על הציפיות שלכם הן מבחינת העלות והן מבחינת מיקומם.

"נופש ברגע"- טיולים מאורגנים לכל מטרה ולכל אירוע

כאשר מארגנים טיולים בחו"ל יש לקחת בחשבון את אופי הקבוצה ואת מטרת הנסיעה: האם חברי הקבוצה מכירים זה את זה? מה גילם? מה גודלה של הקבוצה? מה סגנון הבילוי המועדף עליהם? כיצד הם רוצים לחוות את הטיול שלהם יחד? ומהו מטרת הטיול?

הוותק שלנו וההיכרות המעמיקה שלנו עם ענף התיירות מאפשרת לנו לארגן מגוון עשיר של טיולים מאורגנים בסגנונות שונים ולאוכלוסיות שונות. כך למשל, אנו מארגני עבורכם טיולים לחבר'ה צעירים וטיולים לאוכלוסיה המבוגרת. טיולים מאורגנים אלה יכולים להתבצע בשני פורמטים: קבוצה קיימת המעוניינת לצאת לטיול או יחידים שמעוניינים להצטרף לקבוצה.

"נופש ברגע" בקיאה בארגוני טיולי בר / בת מצווה, לרבות אטרקציות מתאימות, מדריכי טיולים מנוסים וכדומה. כמו כן, אנו מארגנים לפי דרישה גם טיולים לאוכלוסייה שומרת מסורת ו/או טיולים בעלי מוטיב מרכזי של יהדות.

 

אנו מציעים מגוון רחב של טיולים מאורגנים בעולם לשומרי מסורת, ליחידים ומשפחות לאירופה, אמריקה, אפריקה ואסיה, במחירים אטרקטיבים:

באירופה - איטליה, שוויץ, לונדון, פריז, בלגיה, הולנד, ספרד, ברצלונה, קרואטיה, סלובניה, רומניה, בולגריה ויוון.

באמריקה - ארה"ב החוף המזרחי, ניו יורק והחוף המערבי, ארה"ב מחוף לחוף.

באפריקה - מרוקו ודרום אפריקה.

באסיה - סין, הונג קונג ומקאו, וייטנאם וקמבודיה, תאילנד, הודו ונפאל.

 

לקבלת מסלול והצעת מחיר חייגו: 03-6051919

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
03-6051919
רינת
הוסף המלצה
מכירים את נופש ברגע חופשות חו"ל לציבור הדתי מסורתי? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה