מומלצים לציבור הדתי
משה ליבוביץ - טוען רבני
טוען רבני מושה ליבוביץ בעל ניסיון רב בייצוג בבתי הדין הרבנים, מומחה לדיני משפחה, משרדנו מתעסק בכל הנושאים הקשורים לדיני משפחה, כגון תבעות גירושין, שלו"ב, כתובה, מזונות אישה, מזונות ילדים, צווי עיכוב, עיכול, מדור ספציפי, משמורת ילדים, ועוד. המשרד נותן שירות ייצוג בבתי הדין הרבניים, יעוץ משפטי למידיינים בבית הדין, יעוץ הלכתי לעורכי דין, כתיבת מסמכים לבית הדין. כמו"כ המשרד נותן שירות עריכת הסכמים, הסכמי גירושין, הסכמי ממון טרום נישואין ועוד. משרדנו אף מתמחה בדיני צוואות וירושות על כל הכרוך בכך. לייצוג מקצועי משמעות רבה על תוצאות ההליך.
זמני פעילות: א-ה משעה 8:00-20:00 פגישות בתאום מראש בלבד.
פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
משה ליבוביץ
עיר: אלעד
כתובת: הרי"ף 8
פקס: 03-5107444
דירוג 5
עשינו יחד כבר דרך לא פשוטה הייתי מרוצה מאוד מהשירות ומהמקצועיות ובעיקר מהתוצאות - ממליץ בחום
דירוג 5
לאחר כל חוות הדעת שקיבלתי על סיכויי התביעה שלי, פניתי לטו"ר משה ליבוביץ די מיואש, אך טו"ר ליבוביץ חיזק אותי ואמר לי כי בדרכים יצירתיות ניתן למצוא פתרונות גם למקרים מסובכים.
ואכן לאחר דרך ארוכה שעשינו יחד הגענו לתוצאות כל כך טובות שאפילו אני לא האמנתי שזה אפשרי - נותר לי רק לומר תודה ולהמליץ לכל מי שזקוק לטוען רבני לפנות לרב משה ליבוביץ
דירוג 5
טו"ר ליבוביץ שולט היטב בכל הקשור לתחומי בתי הדין הרבניים, לוקח כל תיק באופן אישי ועושה עבודה יסודית נלחם על האינטרס של הלקוח והתוצאות מעל ומעבר למצופה.

אם גם אתה נקלעת לסיטואציה בה אתה מתדיין בבית הדין הרבני אל תוותר על הייצוג הטוב והמקצועי ביותר, מתוך ניסיון אני ממליץ על טו"ר משה ליבוביץ
הוסף המלצה
מכירים את משה ליבוביץ - טוען רבני? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה