מומלצים לציבור הדתי
הצעות שעשויות לעניין אותך
כתר הרימון
כתר הרימון
בית ארז - אירוח יהודי
בית ארז - אירוח יהודי
אחוזת עדאל
אחוזת עדאל
פסגת עדי
פסגת עדי
בית יוסף בתי אירוח

צימרים קסומים בצפת העתיקה, שילוב של חן וקסם עתיק עם פינוק וזוהר של עולם חדש, בסביבה מרווחת ומפנקת וטעים אתכם טעם של צפת שלא היכרתם.


כיאה לבית אמיתי הקולט את השרוי הרחקו מביתו מעוטרים כל החדרים ברהיטים עתיקים, ונרות בשומים ותאורה רומנטית מוסיפים להם ניחוח קסום. המזרנים ברמה של חמישה כוכבים, וכלי המיטה והמגבות עשויים כותנה משובחת.


אידיאלי למשפחות

הצימרים של בית יוסף הם דירות משופצות ומשודרגות שלפנים היו דרות בהן משפחות, ולכן תמצאנה משפחות שלמות בהן די מקום לשהיה נוחה. אין שם הדאגה והסיבוך הכרוכים בבית מלון באיתור חדרים סמוכים זה לזה או בהתרוצצות ילדים במסדרונים. כל אחד מבתי האירוח מצויד בטלויזיה שטוחה ויש בו שטח נרחב למשחקי ילדים. בחלק מהצימרים של בית יוסף יש מקום לארבע עשרה נפשות, הביאו איפוא את כל המשפחה!

 
כמה יקרים בימי חופשה רגעי הפרטיות השקטים המשותפים, של קפה הבוקר מעלה הניחוח, או של ארוחת ערב לאור נרות. בכל הצימרים יש מטבחונים המצויידים במיחמים, בפלטות, בסכו"מ בשרי וחלבי, בצלחות, בכוסות ובגביעי יין. יש שם כיריים קטנות ומקרר עם תא הקפאה, ובכל אחד מהצימרים יש פינת אוכל מעוצבת בטוב טעם. אתם יכולים להביא אוכל מהבית או לקנותו בעיר מן המוכן ולהתענג על סעודה מיוחדת רק של משפחתכם, הרחק כרחוק שמים מארץ מהמולת מסעדה.
 

שבת בצפת

שלא כמו ברוב בתי המלון, בצימר של בית יוסף אתם יכולים להתמקם ביום שישי ולפנות את הדירה במוצאי שבת – מבלי לשלם על שני לילות. בית יוסף מבין יופיה של שבת, ובמיוחד שבת בצפת! בואו איפוא בערב שבת ונוחו בצימר בשבת.

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
04-6922515
יוסף / מיקי
עיר: צפת
כתובת: קורצ'אק 27
דירוג 5
היינו בצימר בית יוסף לשבת עם ההורים שלנו ואח שלי ומשפחתו מחו"ל והמשפחה שלי (9 ילדים בגלאי 3-17)

השבת הייתה נפלאה. היה לנו את כל משהיה צריך כדי שהשבת תהיה מושלם. הצימר ממוקם במרכז העיר והאווירה הייתה ביתי.

ממומלץ מאוד
הוסף המלצה
מכירים את בית יוסף בתי אירוח? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה