מומלצים לציבור הדתי
המסעדה של אבי

"המסעדה של אבי" היא מסעדה כשרה למהדרין. המסעדה ידועה בתור ה"מסעדה של הטבריינים" והיא פופולרית מאוד בקרב בני העיר. המסעדה, מפוארת וממוזגת, שוכנת מול מלון "לאונרדו קלאב" בטבריה וקיימת על גלגוליה השונים למעלה מ-30 שנה. כבר במבט ראשון ניכרים ההשקעה, ההקפדה על הפרטים, הנוי וההידור העשויים בטוב טעם. מיקומה, בתוך מבנה טברייני ישן וקלאסי למראה ועיצובה הייחודי (קירות אבן וחלונות קשתיים עם ויטראז'ים) יוצרים אווירה פסטורלית שהצמחייה השופעת והאקווריום הססגוני מעצימים אותה. הוסיפו לזה את מיקומה הנהדר בסמוך לחופיה הקסומים של הכנרת ותקבלו אווירה לתפארת. המסעדה הוקמה בשנת 1977 כ"בית התה של אבי" ומכרה למעלה מ-20 סוגי תה (לוגו המסעדה קיים עוד מימים אלו) . כשהסתיים החורף ואיתו גם הדרישה לתה מחמם, החלו להגיש במקום מאכלים איטלקיים ופיצות בהתאם לקיץ הטברייני החם. הפיצות הפכו לשם דבר בעיר והמקום הפך למוקד בילוי מרכזי שמושך אליו אנשים מכל האזור עד שבכל אירוע חברתי שצץ כולם ידעו שהולכים לשבת אצל אבי. בשנת 1982 בעצת חבר ומסעדן תל אביבי, המקום הוסב למסעדה ושמו שונה ל"המסעדה של אבי". עד לפני 5 שנים היה המקום פתוח 7 ימים בשבוע ובימי שישי אף נערכה במקום חפלה מזרחית עם מיטב האמנים.לאחר בקשות חוזרות ונשנות מצד רבני העיר ומאנשיה המסורתיים החליט אבי להפוך המסעדה לכשרה למהדרין ופתח את מסעדתו לקהל לקוחות רחב יותר. במסעדה מקפידים על איכות המוצרים, מגישים דגים טריים שמגיעים הישר מהכנרת למחבת, ומעניקים שירות אדיב וביתי כמו שלא תקבלו בשום מקום אחר. . המסעדה מתאפיינת באווירה חמימה,שירות מקצועי ומפנק וכמובן בשר איכותי שאין מתחרה לו. למסעדה, קהל לקוחות נאמן שמרבה לפקוד את המקום כמו גם תיירים מהארץ ומחו"ל שבאים לארוחה טובה שיזכרו כחוויה מהטיול באיזור. במסעדה ניתן לערוך מגוון כנסים (עסקיים/פרטיים) ואירועים עד 120 איש כגון בר מצוות, חינות, בריתות וימי הולדת. במסעדה קומה נוספת, היכולה להכיל מספר רב של אנשים, בה ניתן לקיים אירועים סגורים. כך, אם מתקיים בה אירוע ספציפי, המסעדה לא נסגרת, והחוגגים זוכים בכל זאת לפרטיות מלאה.

זמני פעילות: ימים ראשון עד חמישי: 11:30-23:00
פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
04-6791797
מאיר בטאן
עיר: טבריה
כתובת: רחוב הקישון 1
פקס: 04-6724384
14/03/2013 9:59
דירוג 5
תודה רבה על האירוח הנפלא!! האוכל מוגש בצורה אסתטית ובשפע רב וללא ספק מצאנו סוף סוף מסעדה כשרה למהדרין בטבריה. המלצרית בת אל הייתה מקסימה ופשוט נהננו,
הוסף המלצה
מכירים את המסעדה של אבי? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה