מומלצים לציבור הדתי
יופי הבריאה - נופש והפקת אירועים לציבור הדתי

הפקת אירועים ,כנסי חברה, ארגון נופשים ועוד , אנו נלווה אתכם מההתחלה ועד סוף האירוע בשירותיות, אכפתיות ומחירים אטרקטיבי!

הפעילות של "יופי הבריאה" מביאה איתה בשורה חדשה ורעננה בענף התיירות בישראל, בעיקר בכל הקשור לשיווק אתרי תיירות ונופש בישראל עבור הציבור הדתי והחרדי. אנו מארגנים  נופש ואירוח בבתי מלון, בתי הארחה וצימרים לארגונים ולבודדים,ארגון אירועים , כנסים ועוד..

כמו"כ אנו מפיקים שבתות חתן עם כל סוגי ההכשרים , כנסים ואירועים למוסדות, ארגונים וחברות, קייטנות לאולפנות ולישיבות, ארגון ימי כיף לקבוצות וועדי עובדים, שילוב של ביקורים במוזיאונים ואטרקציות, שירותי קייטרינג בכל הכשרויות ועוד.

  • שיווק מלונות, מלונות בוטיק אכסניות נוער ואתרי אירוח כפרי,
  • אטרקציות אקסטרים (טרקטורונים , ג'יפים , צניחה חופשית , שייט) ומסעדות
  • ארגון מסיבת רווקים / רווקות

 

"יופי הבריאה" משווקת שירותי תיירות וחבילות נופש מלאות למגוון בתי מלון, בתי הארחה ואתרי אירוח כפרי בארץ. השירותים מתאימים לקבוצות, משפחות ולבודדים מישראל או מחו"ל.

בנוסף מציעה "יופי הבריאה" מספקת שירותי הפקת אירועים באווירה ייחודית ומיוחדת: אירועים עסקיים, ימי עיון כנסים, סמינרים, שבת חתן, בר מצווה, חנוכת בית שבתות גיבוש וכיו"ב), אשר ניתן לשלבם בחבילות תיירות ונופש.
"יופי הבריאה" מארגנת מסיבות רווקים/רווקות לציבור הדתי כולל תכנים הולמים  

בין סל המוצרים שמציעה "יופי הבריאה" בכל ימות השנה ניתן למצוא מגוון חבילות נופש מודולאריות לבודדים, חבילות נופש למשפחות ומגוון חבילות אירוח לקבוצות מאורגנות (ארגונים עסקיים, סמינרים, גופים ציבוריים וכיו"ב.

כמו כן בחגים ובחודשי הקיץ מציעה החברה לציבור שומרי המצוות (דתי וחרדי) ולציבור שומרי המסורת מגוון חבילות נופש בשיטת "הכול כלול" בהכשר מהודר, בבתי מלון 4 – 5 כוכבים בארץ.  

החברה מפעילה צוות סוכני נסיעות וצוות מפיקי אירועים וותיק, מקצועי ומיומן המלווה את לקוחות החברה החל מרגע קבלת הפנייה ועד התאמת הפיתרון המושלם לצרכי כל לקוח והוצאתו לפועל.

"יופי הבריאה" מחויבת לספק ללקוחותיה חוויה אולטימטיבית של נופש מפנק עם טעם של עוד, בצד אירועים עטופי תכנים, מפעימים ובלתי נשכחים!

"יופי הבריאה" חרתה על דגלה להעניק ללקוחותיה את השירות האיכותי והאדיב ביותר, תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים, איכות ללא פשרות ומקצועיות מהשורה הראשונה.                                                                                                             

בין לקוחותינו

  • ארגון שופר של הרב אמנון יצחק
  • ארגון הידברות
  • ארגון צוהר
  • ארגון אוצרות חיים
  • בתי חב"ד ברחבי הארץ

 

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
04-8578056
אילנית
דירוג 5
אנחנו זוג דתי-מסורתי עם 2 ילדים בת 5 וחצי ותינוק בן 9 חודשיים
מחפשים נופש טוב בארץץץ אשמח לקבל פרטים
דירוג 5
אם תרצו שאהיה אצלכם כעורך הסדר לפסח תשיג, אשמח להציג התודות שקיבלתי מהאורחים הרבים שהשתתפו עימי בליל הסדר במלון קיסר ים המלח, ובמלונות רבים אחרים במשך 28 שנים אחרונות. ( לא כל השנים הייתי במלונות אבלגן עשיתי הפסקות )
אשמח לשוחח
אהרון בן נאה
026528518

תושב רחוב כנפי נשרים 8 ירושלים.
13/02/2013 8:29
דירוג 4
אני צריכה שבת ל9 מבוגרים ו13 ילדים (4 מתחת 3) פנסיון מלא במלון כשר למהדרין בירושלים או בני ברק או ים המלחץ תכמה עולה? תודה
09/01/2013 21:03
דירוג 5
היום התקשרתי בעניין שבת חתן לבן שלי , אני מעוניינת לעשות בבית מלון
קיבלתי אוזן קשבת וסבלנית קיבלתי מגוון הצעות במחירים טובים עם כל סוגי הכשרויות .מחר אני אמורה לקבל החלטה .
בכל אופן אנשים קשובים ומקצועיים
עלו והצליחו
הוסף המלצה
מכירים את יופי הבריאה - נופש והפקת אירועים לציבור הדתי? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה