מומלצים לציבור הדתי
MixoF26 שירותי מוסיקה מתקדמים

מקפיצים את רחבת הריקודים (נפרד) באירוע שלכם.

מיקס 26 מביאה איתה שנים של נסיון על רחבת הריקודים (מהעולם החופשי עד לעולם הדתי של ימינו), עיקר המומחית שלנו זו היכולת לתת לכם מענה לאירוע שמורכב מקהל מגוון,כל בית בישראל מורכב היום מזרמים ועדות - חילוני, דתי, מסורתי וכו … ולכולם מחנה משותף אחד, אהבה למוסיקה. ואתם כבעלי השמחה רוצים לתת לכולם את האירוע הטוב ביותר ביום שמחתכם. וחושבים 'איך נרצה את כולם ועוד בהפרדה ?!'

אז בשבילזה אנחנו כאן MixoF26 הוא היכולת והשילוב המנצח לאירועים מסוג זה המשלבים אוצר בילתי נדלה של מוסיקה עם טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת(kontroler - s4 , kontroler f-1,groov box ,electronic drum's)

כמובן אנחנו ניר ומשה אומני המיקס והביט סאונד נביא לכם רחבת ריקודים מגוונת ומסיבתית שאתם והאורחים שלכם תחוו חוויה בלתי נשכחת ועוצמתית של מוסיקה שמחה ויהדות.

אצלנו כל המוסיקה נעשית live על רחבת הריקודים עם שילובים מוסיקליים מתקדמים ורימיקסים מיוחדים ובילעדיים, כמו כן MixoF26 שולטת בכל ז'אנר שקיים בציבור הדתי ובעלת נסיון רב בכל סוגי האירועים בין עם זה דתי לאומי,חרדי,חסידי, ספרדי וליטאי.

עיקר המומחיות שלנו זה המיזוג הקסום מעולמם של בעלי התשובה לתוך עולם היהדות ובמיקצועיות ואהבה רבה זוכים אנחנו לשלב את הקדושה והיהדות לתוך האירוע שלכם ועדיין במקביל לשמור על סיגנון וניחוח מסיבתי !

בציבור הדתי של היום יש מודעות גדולה למוסיקה וברוך השם יש גם אומנים רבים וטובים , ובשילוב העבודה שלנו תקבלו אירוע אנרגטי שמח וחדשני.

קישור לערוץ יוטיוב מיקס 26

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
052-8882454
ניר / משה
04/03/2013 10:39
דירוג 5
הוסף המלצה
מכירים את MixoF26 שירותי מוסיקה מתקדמים? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה