מומלצים לציבור הדתי
אלופי ההובלות והאחסנה

אלופי ההובלות מספקים שירותי הובלה למגזר הפרטי והעסקי ברמה הגבוהה ביותר, על ידי צוות כחול לבן מנוסה, ששם דגש על עבודה מקצועית, עמידה בלוחות זמנית, ויחס אדיב. אלופי ההובלות מבצעים העברת דירות ומשרדים באזור השרון (רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון) וכן מספקת הובלות גדולות וקטנות בכל רחבי הארץ. ההובלה מתבצעת במשאיות ובטנדרים, ובנוסף ניתן לקבל שירותי מנוף עד לגובה 20 קומות. מדוע כדאי לעבוד עם אלופי ההובלות? כאשר אתם מעבירים דירה או משרד אתם למעשה מפקידים כמעט את כל רכושכם בידיים של חברת ההובלות, ולכן חובה לפנות לחברה ותיקה ואמינה שמספקת ניהול מקצועי, איכותי ומהיר, ומתחייבת לאמינות, אדיבות וכבוד כלפי הלקוחות והצרכים שלהם. אלופי ההובלות מספקים לכם את שירותי ההובלה הטובים ביותר במחירים מצוינים, ובנוסף מציעים שירותים משלימים כגון שירותי אריזה, אספקת קרטונים וחומרי אריזה, אחסון תכולה, וכן פירוק והרכבה של רהיטים. זקוקים לשירותי הובלה? התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר ללא התחייבות.

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
לירן
עיר: כפר סבא
דירוג 5
חברת הובלה מומלצת מאוד !! מובילים מאוד נחמדים, עשו לנו עבודה מצויינת כולל הרכבת ארונות , החפצים והרהיטים הגיעו בשלום, הכל התנהל כמו שצריך מההתחלה וכך נגמר, פשוט תענוג לעבוד איתם, באמת מומלצים !!!
דירוג 5
חברת הובלות מומלצת !! החל מהשירות, היחס, המקצועיות ,עשו את הכל כמו שצריך, סוף סוף חברת הובלה שאפשר לשבח ,בטוח שנשתמש בהם בעתיד שוב בעזרת השם, מומלצים בחום !!
הוסף המלצה
מכירים את אלופי ההובלות והאחסנה? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה