מומלצים לציבור הדתי
הצעות שעשויות לעניין אותך
פסגת עדי
פסגת עדי
וילה בוטיק בהרי יהודה
וילה בוטיק בהרי יהודה
פנטהואז התכלת
פנטהואז התכלת
אחוזת עדאל
אחוזת עדאל
אחוזת בראשית - צימרים ביבינאל

בקצה המושבה יבניאל אל מול הנוף לפוריה הקים האמן מאיר סגרון מתחם נופש יוקרתי ומפנק. את עיצובו האמנתי של מאיר ניתן לראות בכל פינה באחוזה, העיצוב הקפדני נעשה ע"י מאיר בעבודת יד מעוררת התפעלות.

מתחם הוילה:

הוילה כוללת ארבע חדרי שינה וריהוט איכותי ונוח. סלון ענק עם כורסאות מפנקות, מסך LCD גדול התלוי מהתקרה.
פינת אוכל ענקית מעץ מלא. חלונות גדולים המשקיפים לנוף עוצר נשימה של רכס פוריה ומטבח מאובזר עם מקרר משפחתי ענק. לטובת הציבור הדתי המטבח עם הפרדה מוחלטת של בשר וחלב (שני כיורים). בכל חדר מיזוג אוויר, ריהוט מפנק, אינטרנט אלחוטי והכל בעיצוב נעים ומזמין.

מתחם המערות:

למתחם המערות לובי שקט למנוחה והנאה ובו כורסאות ישיבה, מרפסת וף אינטימית ושקטה המשקיפה אל הנוף העצום של הגליל. מערות בראשית מעוצבות בריהוט עץ בשילוב ספות עור רכות המשרה על האורחים אווירת נינוחות ורוגע. במערות ג'קוזי זוגי פינתי ענק עם תאורה רומנטית, סלון, חדר רחצה בעיצוב מודרני וחלון ענק המשקיף לנוף מדהים. המערות מתאימות לאירוח זוגות או משפחות.

בחצר:

מתחם האחוזה מפנק במיוחד ובו פינות ישיבה נעימות, מתחם מאובזר הכולל כיסאות נוח וערסלים, בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא ענק, מנגל, צמחייה ירוקה, שולחן ביליארד וטניס שולחן.

באיזור:

יבנאל נמצאת כ-10 דקות נסיעה מחופי הכנרת. באיזור תמצאו מגוון מסלולי טיולים, מבחר אטרקציות, טיולי ג'יפים, חוות סוסים ועתיקות.

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
057-4202620
אורלי
עיר: יבנאל
16/07/2013 13:08
דירוג 5
20 כוכבים לא 5
25/06/2013 12:35
דירוג 4
כמה עולה ללילה לזוג?
הוסף המלצה
מכירים את אחוזת בראשית - צימרים ביבינאל? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה