מומלצים לציבור הדתי
הצעות שעשויות לעניין אותך
כתר הרימון
כתר הרימון
נופש כשר- מגוון חבילות נופש לציבור הדתי

"נופש כשר" - נסיעות למגוון יעדי חו"ל עם אוכל כשר!

"נופש כשר" מציעים מגוון רחב של מוצרי תיירות וחבילות נופש כשרות למגוון ייעדים בארץ ובעולם. הפורטל מנוהל על ידי חברת "מונה טורס", חברת תיירות  מהמובילות בארץ בפריסה ארצית של מעל ל - 30 סניפים.


עם ותק של יותר מ-30 שנה בשירות המטייל הישראלי, ל"מונה טורס" רשת קשר חזקה ואיכותית בכל רחבי העולם המאפשרת לנו להציע לך - המטייל הישראלי שומר הכשרות, מגוון עצום של אפשרויות לנפוש ולבלות בכל יעד שתחפוץ בו ללא פשרות!

החזון שלנו הוא לאפשר למטייל שומר הכשרות לחלום ולהגשים כל סוג של חופשה שיחפוץ בה - ולקבל סידורי אוכל כשר איכותי, טרי וטעים בזמינות מיידית למשך כל החופשה.
עבור כל חבילת נופש בה תבחרו - אנו ערוכים עם תשתית קולינרית כשרה מלאה בפיקוח ובבטחון מלא!

אנו מזמינים אתכם  להתרשם ממגוון חבילות הנופש המוכנות שמחכות לכם באתר במחירים אטרקטיביים ומשתלמים, יחד עם מידע מקיף ועשיר על סידורי הקרקע, בתי המלון, הטיסות והאטרקציות שאסור לכם לפספס!

לא מצאתם את החבילה אותה ביקשתם? רוצים להרכיב לעצמכם טיול מותאם אישית? הצוות המקצועי והמנוסה של "נופש כשר"  ערוך ומוכן להקשיב לצורך שלכם ולהתאים עבורכם במסירות פתרונות שיגשימו כל חלום!

אנו מאחלים לכם המשך גלישה נעימה באתר ומזמינים אתכם להצטרף למועדון הלקוחות האינטרנטי שלנו ולקבל לפני כולם מבצעים והנחות מותאמות אישית.

 
לכל חופשה אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות שלנו, ולקבל פרטים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
 
פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
הוסף המלצה
מכירים את נופש כשר- מגוון חבילות נופש לציבור הדתי? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה