מומלצים לציבור הדתי
LAKE TLV סקי מים בכבלים


האתר מאפשר לכל מי שמעוניין בכך לבצע פעילות סקי מים. הוא מתאים הן לחובבים חסרי ניסיון והן למקצוענים שמשתמשים בו לצורך אימונים ותחרויות. פעילות סקי מים בכבלים מתאימה לכל אחד, החל מילדים קטנים ועד לחובבי ספורט אתגרי. האתר פתוח לגולשים פרטיים, ומתאים גם כמקום בילוי למשפחות, קבוצות חברים, חברות שמחפשות פעילות מהנה לעובדים, עריכת אירועים ועוד.

LAKETLV הוא לא רק אגם לסקי מים – וניתן לבלות בו שעות ארוכות וכולל אזורי מנוחה ורגיעה, מלתחות ועוד. זהו המקום המושלם לבילוי ספורטיבי, ולאירועים כמו מסיבות, ימי הולדת, פעילויות לחברות וכו'.


האתר נמצא בפארק מנחם בגין שנקרא גם פארק דרום, שנמצא בדרום תל אביב ומציע שלל פעילויות אחרות למבלים בו כמו מתקני כושר, אזורי מדשאות מסלולי אופניים ועוד. האתר ממוקם באחד מהאזורים היפים ביותר במרכז, בסמוך לפארק שרון המתחדש – והוא מציע בלב העירוניות הרועשת, אזור שניתן לבלות בו ברוגע ובשלווה, ליהנות מהירוק שמסביב, וכל זאת תוך כדי כמובן פעילות גופנית מהנה. מחכים לכם באגם

פרטי התקשרות
מצאת טעות? המידע לא מעודכן? העסק נסגר? דווח לנו לעדכון הפרטים
אתה הבעלים של העסק?! בוא לקדם את העסק שלך
03-7207088
עיר: תל אביב
כתובת: פארק מנחם בגין
דירוג 1
זה באמת אתר שמציע פעילות יחודית שיכולה הייתה להיות מאוד כיפית ואטרקטיבית.
הנקודה היחידה היא שהוא ממש לא מותאם לדתיים. אלא אם כן ההגדרה לדתיים היא אנשים שאין להם רגישות לצניעות או ליתר המצוות..
יש שם נשים וגברים בבגדי ים עושים סקי מים. מה גם שניתן לראות את הגולשים מחוץ לאתר, מפראק מנחם בגין עצמו. אולי אם הייתה מחיצה בין האתר לבין החוץ, והשעות היו בהפרדה, זה יכול היה להיות אתר מדהים גם לדתיים. בינתיים אני תמהה על הפרסום שלכם שהאתר מתאים לדתיים. הוא מתאים בערך באותה המידה שחוף ת"א המעורב מתאים!!! חבל שאתם מכשילים אנשים יראי שמיים שיגיעו סתם ויתאכזבו.
הוסף המלצה
מכירים את LAKE TLV סקי מים בכבלים? בואו לשתף, להוסיף המלצה או ביקורת בונה! אין לשלוח תגובות המפרות את תנאי השימוש, לרבות דברי הסתה, דיבה.
שם מלא:*
נושא:*
תוכן התגובה:
דירוג:*
כל הזכויות שמורות © דתי פייג'
מיזם גרופ בניית אתרים עם קידום אתרים
ראיתי לאחרונה