החלטתי להזמין פיצה, התקשרתי בשעה 9 בערב, לאחר שתי שיחות בהן לא התקבלה תשובה נעניתי ע"י בחור צעיר שלקח ממני את ההזמנה בזלזול, חוצפה וביזיון. עשה לי טובה שהוא בכלל עומד איתי על הקו.
כששאלתי אם יש אפשרות לקבל פסטה בלי פטריות ברוטב הוא ענה לי בתגובה :"מה רצית שאני אעשה?! אחפור לך ברוטב ואוציא לך פטריה פטריה?!" לאחר מכן כשביקשתי רטבים הוא צעק "מה רטבים, את יכולה לקבל רוטב אחד, לפיצה זה מה שאת רוצה?!" לאחר מכן שאל אותי בחוסר סבלנות למקום מגורי ולא טרח לספר לי כי זמן המשלוח הוא עד 50 דק' ואני מדגישה- עד 50 דק'.
הזמן עבר והשעה כבר 10 בלילה, עברה שעה. התקשרתי שוב ושוב לא הייתה תשובה, רק בנסיון השני לאחר מספר רב של צלצולים ענה לי מוקדן אחר, הסברתי לו כי עברה כבר שעה ממועד ההזמנה, שהמוקדן היה חצוף ופוגעני וכי אני דורשת לדעת היכן ההזמנה עומדת ולקבל פיצוי.
העבירו אותי לאדם אחר שניסה להבין איפה השליח, הסברתי גם לו את המצב ודרשתי פיצוי, באותו רגע צילצלו בדלת והגיע המשלוח. הודעתי לו כי הוא הגיע והוא אמר לי לבדוק עם השליח אם לא הגיע בטעות רביולי במקום פסטה שהזמנתי ולומר לשליח כי המחיר ירד מ84 (בלי טיפ) ל70. עניתי בתגובה כי זה ממש חוצפה!! איחור של שעה, יחס מזלזל ופוגע להוריד ב14 שקלים זאת בדיחה. הוא אמר שזה מה שהוא מוכן לעשות אז הודעתי לו שלא צריך, אני מבטלת את המשלוח ולא מזמינה מהם שוב. גועל נפש של שירות ואיכות, פשוט ביזיון.